فیضی: تغییر ساختار سازمانی مخابرات به زودی اجرایی میشود
 
اهمیت فناوری اطلاعات و ارتباطات
این وبلاگ باهدف گرداوری مقالات خواندنی و جالب ، مجموعه مقالات فارسی عمومی و تخصصی در حوزه IT و اخبارفناوری وارایه نمونه سوال فراهم شده است.

فیضی: تغییر ساختار سازمانی مخابرات به زودی اجرایی میشود



 

تغییر ساختار مخابرات به زودی اجرایی می شود و این تغییر به نفع مشتریان است.


مهندس فیضی مدیر عامل شرکت مخابرات ایران که در آئین معرفی مدیر عامل جدید شرکت مخابرات استان کرمانشاه سخن می گفت ، ضمن اعلام این مطلب گفت : بعد از تصویب آیین نامه استخدامی و پرسنلی و سیستم حقوق و دستمزد، تغییر ساختار مخابرات دومین گام جدی در جهت اجرای کامل خصوصی سازی در شرکت مخابرات ایران است. وی گفت تاکنون در خصوصی سازی مخابرات دو اتفاق مهم رخ داده است. یکی افزایش درآمد کارکنان بدون کاهش پرسنل و دیگری افزایش درآمد دولت بدون هیچگونه افزایش در تعرفه ها.


مدیر عامل شرکت مخابرات ایران گفت : زیرساخت های توسعه ارتباطات طی سالهای اخیر به خوبی فراهم شده است اما در جهت توسعه فرهنگ استفاده از امکانات ارتباطی در کشور باید بیشتر کار کنیم.


وی افزود : در جمهوری اسلامی ایران بر خلاف سایر کشورها از ارتباطات و فنآوری اطلاعات کمتر استفاده می شود و ما باید مصرف ارتباطات را بالا ببریم و جایگاه خودمان را در این زمینه در جامعه ارتقاء دهیم.


در این مراسم آقای مهندس آمویی مدیر عامل سابق شرکت مخابرات استان کرمانشاه نیز طی گزارشی اعلام کرد ، توسعه ارتباطات در این استان را تسریع و در حال حاضر به همه نیازهای ارتباطی مردم در استان کرمانشاه پاسخ داده شده است.


گفتنی ست مهندس شهاب لطفعلی مدیر عامل جدید شرکت مخابرات استان کرمانشاه قبل از این عضو هیأت مدیره شرکت مخابرات استان سمنان بوده و همچنین سرپرستی شرکت مخابرات آن استان را نیز عهده دار بوده اند. وی از جانبازان جنگ تحمیلی می باشد و عملکرد موفقی در کارنامه خود به ثبت رسانده اند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
شنبه 14 آبان 1390برچسب:, :: 18:59
ازیتا کرمی

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید این وبلاگ باهدف گرد اوری مطالب جالب و خواندنی و مسائل پیرامون دنیای نت و فن اوری گرد اوری شده است.
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اهمیت فناوری اطلاعات و ارتباطات و آدرس azin64.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 48
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 48
بازدید ماه : 95
بازدید کل : 2035
تعداد مطالب : 94
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید



فال حافظ